Instagram

Friday, June 29, 2007

decided that i would update before July starts ,
before my entries for June turns out too sparse =x
but turns out i have nothing much to update (or rather i forgot)


*credits here (:
me&piggy bought these 2 necklaces from a blogshop ,
&just ytd i gave the necklace to piggy .
she worn it for ONE minute ,thn tried to see the elastic-ness of the necklace by bending it .
&it broke . = ~ = "


new 88 bus ,plastic smell included .


darling tried to stuff an ENTIRE oreo inside his mouth
&this was the result . = ~ =


THIS TWO has gotta be the CUTEST !
Show&Rainieeeee <3


我爱你,所以我愿意与你吵架
我爱你,所以我想你吻我
我爱你,请你像小孩子一样宠我
我爱你,所以你是我的英雄
我爱你,所以我要你的家人像你一样爱我
我爱你,请相信与物质无关
我爱你,所以我想成为你的上帝
我爱你,所以我是你的服务员
我爱你,所以我们可以一直年轻下去,不变老
我爱你,就像爱我的宠物一样,它只对我一个人
我爱你,所以信任你
我爱你,所以脆弱到害怕失去你
我爱你,所以你应该像我一样漂亮
我爱你,所以要从头到脚让爱温暖你
无论你喜不喜欢,我只知道,我爱你

7 days away from my 070707 birthday !
SE7EN's my lucky number =D

im so scared of losing you ,
much much more thn im losing myself ..